REKLAMA
AKTUALNOŚCIMiastoPowiatSportRozrywkaNaukaTurystykaNa SygnaleKącik PrasowyKulturaPrzetargi i komunikatyWybory

Po co papier, gdy jest internet?

Miasto

Otrzymywanie faktury na maila to eliminacja niepotrzebnych kosztów (papier), ochrona środowiska naturalnego i wygoda dla użytkownika. Dlatego grono użytkowników Internetowego Biura Obsługi Wodociągu Mareckiego liczy już 1600 osób.

REKLAMA

Dla użytkowników nowoczesnych technologii oraz osób, które cenią wygodę i chcą chronić środowisko naturalne, pytanie, zadane w tytule, jest retoryczne. W grudniu do grona użytkowników Internetowego Biura Obsługi (IBO) Wodociągu Mareckiego dołączył abonent nr 1600. W 2018 r. na rezygnację z papierowych rachunków otrzymywanych tradycyjną drogą  zdecydowało się około 400 osób. Zobacz wideo dotyczące Internetowego Biura Obsługi (IBO) Wodociągu Mareckiego:

Przypomnijmy, że internetowe Biuro Obsługi pozwala na:

- otrzymywanie faktur w formie elektronicznej,

- kontrolę rozrachunków i rozliczeń,

- przeglądanie historii wskazań wodomierza,

- przekazywanie odczytów,

- analizę zużycia wody i odprowadzonych ścieków,

- weryfikowanie danych ewidencyjnych.

Więcej szczegółów tutaj.

Źródło: Wodociąg Marecki

Redakcja .

Udostępnij:


InternetoweBiuroObsługiWodociąguMareckiego

Komentarze

Brak komentarzy...

Zostaw komentarz


POLECANE FIRMY

REKLAMA

AKTUALNOŚCI

REKLAMA

KALENDARZ WYDARZEŃ

17
Czwartek
Styczeń 2019
Styczeń
Po Wt Śr Cz Pt So Nd
31
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
123
imieniny:
Antoniego, Henryki, Mariana

REKLAMA