REKLAMA

AKTUALNOŚCIMiastoPowiatSportRozrywkaNaukaTurystykaNa SygnaleKącik PrasowyKulturaPrzetargi i komunikatyWybory

Częściowo otwarte biuro Wodociągu Mareckiego

Miasto

Od 14.05.2020 Wodociąg Marecki zacznie z powrotem bezpośrednio przyjmować płatności w kasie. Pojawi się także możliwość osobistego złożenia wniosków do specjalnych pojemników przed wejściem.

Galeria zdjęć


REKLAMA

Wodociąg Marecki dołącza do grona instytucji, które stopniowo wracają do standardowej obsługi klienta. Od 14 maja, w biurze przy ul. Żeromskiego 30 będzie można regulować płatności w kasie. To wszystko – przy zachowaniu dotychczasowego reżimu sanitarnego.

Ze względu na wymogi bezpieczeństwa, wszystkie osoby, które odwiedzą biuro, muszą posiadać środki ochrony osłaniające nos i usta.

Zasady obowiązujące klientów odwiedzających Biuro Obsługi Klienta/Kasy:

-  należy używać płynu do dezynfekcji, który znajduje się tuż przy wejściu,

-  w sali obsługi klienta mogą przebywać maksymalnie trzy osoby,

-  gdy w sali klientów jest troje, należy zaczekać przed wejściem do budynku,

-  jednocześnie należy zachować właściwe odległości (minimum 2 m.) między osobami oczekującymi na załatwienie sprawy,

- należy posiadać środki ochrony zasłaniające usta i nos

W miejscu bezpośredniej obsługi mieszkańców, wprowadzono dodatkowe osłony, a komunikacja odbywa się za pomocą interkomu. Kasa jest czynna 5 dni w tygodniu.

Wodociąg przyjmuje płatności od poniedziałku do czwartku od 8.00 do 15.00, zaś w piątek – od 8.00 do 14.00.

Bezpośrednio przy stanowisku kasowym może przebywać tylko jedna osoba. Wodociąg przyjmuje wnioski i podania. Do tej pory przyjmowano wnioski i podania za pośrednictwem poczty lub kuriera. Od 14 maja, będzie można dostarczyć je osobiście.

Ze względu na Państwa bezpieczeństwo jest przeznaczone specjalne miejsce do składania dokumentów. Przed wejściem do biura znajduje się niebieski pojemnik, do którego należy złożyć niezbędne dokumenty. Ich rozpatrywanie rozpocznie się po 48-godzinnej kwarantannie. By sprawnie załatwić Państwa sprawę, Wodociąg prosi o złożenie kompletu niezbędnych dokumentów we wspólnym opakowaniu.

Cały czas klienci mogą się także kontaktować telefonicznie i elektronicznie:

 elektronicznie - adres e-mail: bok@wodociagmarecki.pl

 telefonicznie: centrala (22) 781-35-32, (22) 771-46-93

Awarie dotyczące funkcjonowania sieci wodociągowej i kanalizacyjnej można zgłaszać całodobowo pod numerem 606 908 708.

„ Z uwagi na kluczowy dla Marek charakter działalności przedsiębiorstwa (dostawa wody, odprowadzenie ścieków) w czasie pandemii musimy działać bardzo ostrożnie” – można przeczytać na stronie Wodociągu Mareckiego.

Źródło: Wodociąg Marecki

REKLAMA

Redakcja .

Udostępnij:


Komentarze

Brak komentarzy...

Zostaw komentarz


POLECANE FIRMY

REKLAMA

AKTUALNOŚCI

REKLAMA

KALENDARZ WYDARZEŃ

7
Niedziela
Czerwiec 2020
Czerwiec
Po Wt Śr Cz Pt So Nd
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
12345
imieniny:
Ariadny, Jarosława, Roberta

REKLAMA